May 16

Բնագիտության հաշվետվություն


1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Սա իմ բնագիտության բաժինն է։

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Իմ սիրելի դասը դա Լույս և ձայնն է

Իսկ դժվար նյութ չկար։

Կուզենաի որ բնագիտութանը կատարեինք շատ բնագիտական փորձեր։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Իմ ամենասիրելի նախագիծը Չրերի օգտակար հատկությունները. Նախագիծ է, որովհետև այն շատ հետաքրքիր էր։

Իսկ սա իմ կատարած նախագծերի միայն փոքրիկ մասն է։

Ցանում եմ ցորեն զատկի համար

Բնագիտական փորձ

Չրերի օգտակար հատկությունները. Նախագիծ

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո, օրինակ առորյայում պատրաստել սնկով ամուր ընտրել մայն օգտակարը, ոչ թէ թունավորը։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Բոլորին

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

10-7


Posted May 16, 2024 by Օֆելի Զեյնալյան in category Բնագիտություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*